۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

اتحاديه معلمان انگلستان موج گسترده بازداشتهاي فعالان صنفي را محکوم کرد


اتحاديه معلمان انگلستان موج گسترده بازداشتهاي فعالان صنفي را محکوم کرد و اطلاعيه اي را تحت عنوان : فعالان صنفي معلمان را آزاد کنيد! صادر کرد. در قسمتي از اين اطلاعيه آمده است :
هرچند ما آزادي محمود باقري در تاريخ 17 اوت 2015، پس از تحمل 44 ماه زنداني، را تبريک مي گوييم اما از اينکه شش نفر از اعضاي تشکل هاي صنفي معلمان ايران هنوز در زندان هستند، متأسف و ناخرسنديم :
• عليرضا هاشمي، بازداشت از ؟؟آوريل ؟؟؟.
• عبدالرضا قنبري بازداشت از ژانويه ؟؟؟.
• رسول بداقي ، از سپتامبر سال 2009 در زندان است و با وجود اتمام مدت شش سال زندان خود ، اتهامات جديد عليه وي مطرح شده است و او در حال حاضر در انتظار حکم جديد به سر مي برد.
• علي اکبر باغاني ، بازداشت از مي 201؟.
• اسماعيل عبدي ، بازداشت از ژوئن؟؟؟.
• محمود بهشتي لنگرودي، بازداشت از؟سپتامبر ؟؟؟.
همه اين فعالين آموزشي بخاطر فعاليت هاي صلح آميز و مشروع اتحاديه هاي صنفي، به شکل غيرقانوني بازداشت شده اند.تأثير مؤثر و مستقيم کاهش دستمزدها و پرداختها بر بخش آموزش، بارها توسط معلمان شجاع در خيابانهاي تهران و ديگر شهرها، در ايران عليرغم عواقب بعدي که براي انها به دنبال داشته، مطرح شده است.اتحاديه ملي معلمان  انگلستان از دولت ايران مي خواهد از تمام معيارهاي بين المللي کار و حقوق کارگران و نيروي کار ايراني در زمينه آزادي تشکل، تجمع و بيان، پيروي کند. اتحاديه هاي کارگري ايران بايد اجازه يابند تا نقش خود را در فضايي عاري از خشونت، فشار يا تهديد ايفاء کنند.

#تهران #نارمک #کرج #صادقیه #هشتگرد #طالقان٫ #ایران#
گیشا #خزانه #اکباتان #حصارک #دماوند #قیطریه٫امیرآباد #شوش #خزانه #تهران پارس #میدان آزادی٫#
#دانشگاه تهران#دانشگاه علم وصنعت#دانشگاه امیرکبیر#دانشگاه علامه 
دانشگاه آزاد#دانشگاه کاربردی#انشجو#دانشگاه#جنبش#متحد
iran #تهران #ایران #
#ایران  -نه به اعدام  
آری به آزادی وبرابری دگر انديشان 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش  
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 

#ايران #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر