۱۳۹۴ بهمن ۱۲, دوشنبه

در پى اعلام حمايت افراد و گروههاى مختلف از تحريم انتخابات نمايشى جمهورى اسلامى

انالله و اناالیه راجعون


در مملکتی که صاحب برحقش امام زمان(ع) میباشد عده ایی با نام دین محمد رسول الله ( ص)ایمان مردم باخدا را بر باد میدهند.طبق آیات قرآن کریم باید فتوای جهاد بر کاسبان دین دهم ولی برای حفظ تمامیت ارضی ایران و جلوگیری از دماء مسلمین این مرزو بوم برخلاف میل باطنی و برای سرافرازی دین مبین اسلام از این جهاد فی سبیل الله خوداری نموده و از تمام زنان و مردان مسلمان  ایران میخواهم در امر حرام  انتخابات گزینشی و نمایشی حکومت جعلی دینی شرکت ننمایند و دامن خود را از گناهان حاکمان پاک نمایند و با سرپیجی مسالمت آمیز از اوامر ملوکانه جاعلان دین به وظیفه شرعی و انسانی خود عمل نمایند.و این رانیز بدانند که نباید با همکاری کردن با مظالم حاکمان جاعل خسرالدنیاوالاخره شوند.
 باشد که حاکمان ناحق رستگار شوند.
ومن الله التوفیق.
کاظمینی بروجردی
اوین
در پى اعلام حمايت افراد و گروههاى مختلف از تحريم انتخابات نمايشى جمهورى اسلامى
آيت الله كاظمينى بروجردى در پيام خود از زندان،شركت در انتخابات نمايشى را حرام اعلام نموده و از زنان و مردان مسلمان ايران خواست تا با عدم شركت در اين انتصابات نظام! خود را از اين جنايات مبرى كرده و در آنها سهيم نباشند.
ايشان در قسمتى از نامه خود كه با انالله وانااليه راجعون شروع شده! متذكر شدند سكوت در مقابل ظلم از نفس ظلم كمتر نبوده و مردم را خسرالدنيا و الاخره دانستند.
ايشان در قسمتى از نامه تاكيد كردند به جهت حفظ دماء (عدم خشونت و خون ریزی )مسلمين فرمان جهاد نداده اند، وليكن شركت در انتخابات را حرام اعلام كرده و عدم شركت در اين انتخابات دروغين را يك تكليف شرعى دانستند كه بر ضمه ى مسلمين است.
همچنين خطاب به مردم مسلمان ايران گفته اند؛
قبل از اينكه با اعمال ضدانسانى و خلاف شرع بيِّن  اين رژيم حاكم، دين مبين اسلام بكلى نابود شود و عموم مردم از دين رويگردان شوند،..در گناهان حاكمان بى دين و ديانت دخيل و سهيم نشوند و از آنان تبرّى جويند و با عدم شركت در انتخابات پيش رو، و همچنين مقابله ى همه جانبه و اجتناب نسبت به خواستهاى نظام به شكل مسالمت آميز و كم هزينه!.. به وظيفه شرعى و انسانى خود عمل كنند.
هموطنان معتقدی که دین خودرا به حکومت گره زده اید!!  سخنان آیت الله کاظمینی بروجردی از علمای و مجتهدان شیعه که توسط حکومت چندین سال است  در زندان بسر میبرد را جهت زدن تلنگری بر ذهن خفته شما گذاشتم تا شاید با تفکر و واقع بینی پی. به برباد رفتن دین دیگر هموطنان
آدرس تلگرام جامعه فرهنگيان ايران
https://telegram.me/IranianCulturalSociety
تازه ترين خبرهارا ازاين كانال دنبال كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر