۱۳۹۴ شهریور ۶, جمعه

فرزاد کمانگر معلمی که زندانی شد ، شکنجه شد و با اتهامی دروغین توسط اطلاعات و قوه قضاییه اعدام گردید .


او عضو کانون صنفی معلمان بود و شورای مرکزی کانون از او حمایت کرد . علی اکبر باغانی کتبا از فرزاد تقدیر کرد و بداقی اعلام نمود که شیرزاد عبدالهی برای اعدام فرزاد کمانگر فضا سازی کرد . سزای این افشاگری برای بداقی 6 سال زندان بدون مرخصی و پرونده سازی پس از آن برای نگه داشتنش در زندان که مبادا بیشتر بگوید !
اعضای شورای مرکزی کانون صنفی معلمان ایران به علت حمایت از معلمان و خواسته هایشان تهدید شده و اکثرا زندانی شدند !!!
ممنوع الخروجی و زندانی شدن اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی نیز با فضا سازی شیرزاد عبدالهی آغازگردید و حدود دو هفته پیش سرانجام به زندان عبدی ختم شد !
از چند روز قبل شیرزاد عبدالهی فضا سازی علیه آقای هاشم خواستار را به اتفاق منصور موسوی کلید زد تا شاید او را هم مانند زنده یاد فرزاد کمانگر ، رسول بداقی ، باغانی ، و اسماعیل عبدی زندانی و ساکت نمایند !
معلمان مبارز با توجه به تجربه ی پر هزینه ای که برای همکاران زندانی پرداخت نموده بودند ، اینبار به صحنه آمده و با دفاع ازآقای هاشم خواستار، این معلم و اسطوره ی مبارزه علیه ظلم و ستم ، شیرزاد عبدالهی و یارانش را وادار به عقب نشینی کردند .
معلمان مبارز باید بیدار باشند وآمادگی خود را برای برخورد و عکس العمل مناسب حفظ نمایند .
روز 31 تیر 1394 با حضور در مقابل مجلس شرایط آزادی همه فعالین صنفی را باید بوجود آورد
این مهم انجام نمی شود مگر با حضور گسترده ی همه اقشار از معلمان ، کارگران ، پرستاران ، دانشجویان و هماهنگی با دیگر مردم محله ها و مناطق تا شرایط حضور گسترده فراهم شود .
در شهرستانها هم باید معلمان مانند گذشته اما در مقیاسی گسترده تر دست به این اقدام زده و از قبل بگونه ای برنامه ریزی نمایند که در روز و ساعت مقرر در مقابل مجلس حضور پیدا کرده و با یاری و همکاری همه ملت ایران خواسته های انسانی اعلام شده را با وادار کردن مسئولین بی کفایت به اجرا در بیاورند .
حقایقی که همه معلمان و مردم در ایران لازم است از آن آگاه شوند ( اطلاع رسانی چهره به چهره )
خلیل بهرامیان وکیل فرزاد کمانگر:
«طی قراردادی غیر انسانی بین یکی از وکلای دادگستری استان کردستان و خانواده ی یکی از متهمان همین پرونده که حکم اعدامش صادر شده بود، مقرر شد که این وکیل درقبال آزادی متهم مذکورو جایگزین کردن فرزاد کمانگر ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال برابر با ۵۰میلیون تومان دریافت کند.اما متاسفانه حکم اعدام این فرد به اجرا در آمد،سپس خانواده ی متهم برای پس گرفتن پول خود به وکیل مذکور مراجعه نمودند، این وکیل که گویا قبلا رئیس دادسرای یکی از شهرستانهای استان کردستان بوده است،از برگرداندن مبلغ یاد شده خود داری کرده است،خانواده ی فرد اعدام شده احتمالا به رئیس قوه ی قضاییه وسپس وزیر اطلاعات مراجعه کرده و از این وکیل شکایت نموده و اصل ماجرا را افشا نموده اند،ودرخواست پیگیری نموده اند.
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش.
بگذار قلب من در سینه کودکی بتپد
بخشی از نامه معلم اعدامی فرزاد کمانگر
اما امروز که قرار است زندگی را از من بگیرند با عشق به همنوعانم تصمیم گرفته ام اعضای بدنم را به بیمارانی که مرگ من میتواند به آنها زندگی ببخشد هدیه کنم و قلبم را با همه عشق و مهری که در آن است به کودکی هدیه نمایم.
فرقی نمیکند که کجا باشد بر ساحل کارون یا دامنه سبلان یا در حاشیه کویر شرق و یا کودکی که طلوع خورشید را از زاگرس به نظاره می نشیند، فقط قلب یاغی و بیقرارم در سینه کودکی بتپد که یاغی تر از من آرزوهای کودکیش را شب ها با ماه و ستاره در میان بگذارد و آنها را چون شاهدی بگیرد تا در بزرگسالی به رویاهای کودکی اش خیانت نکند.
قلبم در سینه کسی بتپد که بیقرار کودکانی باشد که شب سر گرسنه بر بالین نهاده اند و یاد حامد دانش آموز شانزده ساله شهر من را در قلبم زنده نگهدارد که نوشت: "کوچکترین آرزویم هم در این زندگی برآورده نمیشود" و خود را حلق آویز کرد.
بگذارید قلبم در سینه کسی بتپد مهم نیست با چه زبانی صحبت کند یا رنگ پوستش چه باشد فقط کودک کارگری باشد تا زبری دستان پینه بسته پدرش ، شراره طغیانی دوباره در برابر نابرابریها را در قلبم زنده نگهدارد.
بگذارید قلبم در سینه کودکی بتپد تا فردایی نه چندان دورمعلم روستایی کوچک شود و هر روز صبح بچه ها با لبخندی زیبا به پیشوازش بیایند و او را شریک همه شادی ها و بازیهای خود بنمایند شاید آن زمان کودکان طعم فقر وگرسنگی را ندانند و در دنیای آنها واژه های زندان ، شکنجه ، ستم و نابرابری معنا نداشته باشد.
{ فرزاد معلم عشق ، ایثارو انسانیت در 19 اردیبهشت 1389 به همراه 5 انسان دیگر اعدام شد و تا به امروز محل دفن آنها به خانواده هایشان اعلام نشده است . }
... و این هم متن نامه ای است که کانون صنفی معلمان برای احقاق حق و اجرای عدالت به صادق لاریجانی
رییس قوه قضاییه منصوب رهبری نوشته و انتظار عدالت اسلامی داشتند !!! ( 15 شهریور 1388)
فرزاد کمانگر را اعدام کردند ، رسول بداقی هنوز در زندان است و تنی چند در این چند سال بین زندان و
و خانه اند ...

یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش.



#تهران #نارمک #کرج #صادقیه #هشتگرد #طالقان٫ #ایران#
گیشا #خزانه #اکباتان #حصارک #دماوند #قیطریه٫امیرآباد #شوش #خزانه #تهران پارس #میدان آزادی٫#
#دانشگاه تهران#دانشگاه علم وصنعت#دانشگاه امیرکبیر#دانشگاه علامه 
دانشگاه آزاد#دانشگاه کاربردی#انشجو#دانشگاه#جنبش#متحد
iran #تهران #ایران #
#ایران  -نه به اعدام  
آری به آزادی وبرابری دگر انديشان 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش  
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر