۱۳۹۴ شهریور ۳, سه‌شنبه

ایران اسلامی؛ پیش خرید کودک قبل از به دنیا آمدن در تهران!



مدیرکل اجتماعی وزارت کشور از کاهش سرمایه اجتماعی در کشور خبرداد و گفت: متاسفانه در این محلات شاهد خرید و فروش بچه بودم. آنقدر وضعیت بحرانی است که بچه را در شکم مادر یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان پیش خرید می کنند.
شهیندخت مولاوردی، معاون روحانی در امور زنان و خانواده مردادماه سال ۱۳۹۴ گفته بود از میان ۱۵ هزار کارتن‌خواب کشور، ۵ هزار نفرشان زنان هستند.
جلسه کارگروه اجتماعی استان تهران ماهی یکبار یا هر ۴۵ روز یکبار با حضور اعضای جلسه که بیش از ۲۵ تا ۳۰ نفر هستند، تشکیل می شود. گاهی مصوباتی دارد و گاهی هم بدون مصوبه و تنها با بحث و گفتگو به پایان می رسد. در آخرین جلسه این کارگروه نیمی از اعضای جلسه نبودند از مدیرکل ارشاد تا معاون اجتماعی استاندار اما رضا محبوبی مدیرکل اجتماعی وزارت کشور میهمان این جلسه بود.
در ادامه این جلسه آقای دکتر چیت چیان استاد دانشگاه طرحی را به استانداری ارائه کرد و گفت: این طرح ۹ جلد کتاب بوده و وضعیت مناطق حاشیه استان تهران را ترسیم کرده است. بنده خودم چند شب در میان کارتن خوابها زندگی کردم تا توانستم این طرح را تدوین کنم. شما یک سری به منطقه ۱۲ تهران بزنید که ۱۳ محله دارد از محله اودلاجان تا دروازه غار ، متاسفانه در این محلات شاهد خرید و فروش بچه بودم. آنقدر وضعیت بحرانی است که بچه را در شکم مادر یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان پیش خرید می کنند.
رضا محبوبی، مدیرکل اجتماعی وزارت کشور از زندگی ۱۸ میلیون ایرانی در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی خبر داده و با اشاره به کاهش سرمایه اجتماعی کشور، نمره کشور را ۱۴ و نمره تهران را زیر ۱۰ ارزیابی کرده است.
او با ارائه آماری به حاضران از وقایع تلخی در ایران پرده برداشته که زنگ خطری جدی در زمینه معضلات اجتماعی را به صدا در آورده است؛ آماری که خود او هم اذعان داشته اعداد و ارقام واقعی آن ممکن است بیشتر از آنچه اعلام شده باشد.
محبوبی می‌گوید مصرف کنندگان الکل در جامعه حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر هستند و سالانه ۶۰۰ هزار نفر وارد زندان‌ها می‌شوند. 
مدیرکل اجتماعی وزارت کشور اذعان کرده که "نظامات سابق قادر به حل مسائل نیست و از همین‌رو عناوین مجرمانه افزایش یافته است".
به گفته او اعتیاد جز ۱۰ جرم نخست کشور ثبت شده و میزان جرح و ضرب هم افزایش یافته است. محبوبی تصریح کرده که "معتادان جلوی دانشگاه‌ها دیده می‌شوند و در مقابل خودروي پليس مواد مصرف ميكنند.

#تهران #نارمک #کرج #صادقیه #هشتگرد #طالقان٫ #ایران#
گیشا #خزانه #اکباتان #حصارک #دماوند #قیطریه٫امیرآباد #شوش #خزانه #تهران پارس #میدان آزادی٫#
#دانشگاه تهران#دانشگاه علم وصنعت#دانشگاه امیرکبیر#دانشگاه علامه 
دانشگاه آزاد#دانشگاه کاربردی#انشجو#دانشگاه#جنبش#متحد
iran #تهران #ایران #
#ایران  -نه به اعدام  
آری به آزادی وبرابری دگر انديشان 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش  
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #در مقابل خودروی پلیس مواد مصرف می‌کنند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر