۱۳۹۴ آبان ۲۳, شنبه

عایشه مدرسی، مادر زندانى سياسى بهنام ابراهیم زاده: من به فرزندم افتخار میکنم


 عایشه مدرسی، مادر فعال كارگرى بهنام ابراهیم زاده در دفاع از پسرش مى گويد كه او فقط به وظایف انسانی خود عمل کرده و به همان خاطر زندانى شده است. او به فرزندش افتخار مى كند
عایشه مدرسی در نامه اش میگوید؛من عایشه مدرسی، مادر بهنام ابراهیم زاده فعال کارگرى و از اعضای جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان هستم که در زندان رجایی شهر زندانی است.پسرم بهنام در۲۲ خردادماه ۱۳۸۹، توسط ماموران امنیتی دستگیر و ابتدا به ۵ سال حبس محکوم شد. اما پس از بازگشایى پرونده جدید، از سوی شعبه ۱۵ «دادگاه انقلاب اسلامی تهران» به ریاست #«قاضی صلواتی»، محاکمه و به اتهام تبانی و ارتباط با سازمان مجاهدین از داخل زندان و تبلیغ علیه نظام از طریق ارتباط با شما،و همچنین به اتهام ارتقاء حقوق کارگری از درون زندان به تحمل ۹ سال و ۶ ماه زندان محکوم شده است. نهاد غیردولتی اتریشی «سودویند» ماه گذشته جایزه جایزه حقوق بشر «ر‌ها» را به پسرم بهنام اهدا کرد. همانطور که اطلاع دارید جایزه «سودویند» به افرادی که سهمی در حفظ و ارتقای حقوق بشر دارند، اعطا می‌شود.من به فرزندم افتخار می‌کنم و خداوند را شاکرم که فرزندی به من داده که به وظایف انسانی خود عمل کرده است. از شما و از همه کسانی که به انسانیت ارج می نهند، تقاضا دارم که بهنام را به من و خانواده‌اش و مخصوصا پسر ۱۶ ساله‌اش که از 
سرطان خون رنج می‌برد برگردانید.با تشکر بسیار،عایشه مدرسی

#تهران #نارمک #کرج #صادقیه #هشتگرد #طالقان٫ #ایران#
گیشا #خزانه #اکباتان #حصارک #دماوند #قیطریه٫امیرآباد #شوش #خزانه #تهران پارس #میدان آزادی٫#
#دانشگاه تهران#دانشگاه علم وصنعت#دانشگاه امیرکبیر#دانشگاه علامه 
دانشگاه آزاد#دانشگاه کاربردی#انشجو#دانشگاه#جنبش#متحد
iran #تهران #ایران #
#ایران  -نه به اعدام  
آری به آزادی وبرابری دگر انديشان 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش  
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر