۱۳۹۴ آبان ۱۸, دوشنبه

گزارش دیدار جمعی از اعضای کانون صنفی معلمان ایران با اقایان نیک نژاد وبهلولی

 
امروز جمعی از اعضای کانون صنفی معلمان ایران بعد از پایان پیاده روی هفتگی مهمان دوستان بزرگوارمان اقایان نیکنژاد و بهلولی بودند.دراین دیدار صمیمانه که به مناسبت ازادی این عزیزان صورت می گرفت ،اقایان نیک نژاد و بهلولی به بیان برخی خاطرات زندان و ارائه نکاتی پیرامون فعالیت های صنفی پرداختند.اقای بهلولی با اشاره به وجود افرادی با اتهامات سنگین مالی در زندان و اختلاس مبالغی کلان  و حبس هایی کوتاه مدت  به معلمان دربند اشاره کرده و ضمن نام بردن از همه این عزیزان همچون بداقی بهشتی ، باغانی عبدی و هاشمی  به طرح این سوال پرداختند که به راستی جرم معلمان دربند چیست که باید سالها در زندان بمانند ؟؟
سپس این معلم اندیشمند با قرائت یادداشتی خاطره انگیز از روزهای زندان به سختی ها ومشکلات یک زندانی در طول دوران بازداشت اشاره کرد.
پس از ایشان جناب نیک نژاد با تشکر از خانواده خود و همسر جناب بهلولی که سختی دوران زندان این عزیزان را با شکیبایی تحمل کردند به موضوع حمایت از خانواده های معلمان دربند اشاره کرده و حمایت معنوی و دیدار با خانواده های این عزیزان را درافزایش روحیه پایداری فرد زندانی بسیار موثر ارزیابی کردند.اقای نیک نژاد دغدغه اصلی یک زندانی را در دوران حبس مساله خانواده دانسته و با اشاره به حمایت های اعضای کانون های صنفی معلمان وهمراهی دوستان فعال صنفی با خانواده اش ضمن قدر دانی از این حمایت ها ،چنین رفتاری را جزیی از رفتار تشکیلاتی ارزیابی کردند.ایشان با اشاره به همراهی فرزندان معلمان دربند  در اولین روز بازگشایی مدارس بوسیله همکاران فعال صنفی چنین حمایتهایی را در ایجاد حس مقاومت در فرد زندانی بسیار ارزشمند دانسته و این را از موهبتهای اتحاد صنفی میان معلمان دانستند.اقای نیکنژاد اضافه کردند که شنیدن این خبر همراهی هم برای من و هم برای جناب عبدی بسیار خوشحال کننده بود.
پس از این دوفعال صنفی ،همسران این دوبزرگوار درسخنانی کوتاه از همراهی دوستان کانون در مدت بازداشت این دوستان تشکر و قدر دانی کردند.
سپس خانم ادینه بیگی همسر جناب بهشتی و خانم  معصومه دهقان همسر عبدالفتاح سلطانی وکیل شجاع تعدادی از معلمان در بند،به ارائه اخرین گزارش از وضعیت پرونده و شرایط جسمانی و روحی همسرانشان پرداختند.
درپایان برخی از اعضا حاضر ضمن اشاره به برخی مشکلات صنفی اولویت اول کانونهای صنفی درشرایط کنونی را پیگیری وضعیت همکاران دربند دانستند.
کمیته اطلاع رسانی کانون صنفی معلمان ایران (تهران)

#تهران #نارمک #کرج #صادقیه #هشتگرد #طالقان٫ #ایران#
گیشا #خزانه #اکباتان #حصارک #دماوند #قیطریه٫امیرآباد #شوش #خزانه #تهران پارس #میدان آزادی٫#
#دانشگاه تهران#دانشگاه علم وصنعت#دانشگاه امیرکبیر#دانشگاه علامه
دانشگاه آزاد#دانشگاه کاربردی#انشجو#دانشگاه#جنبش#متحد
iran #تهران #ایران #
#ایران  -نه به اعدام 
آری به آزادی وبرابری دگر انديشان
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش 
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک
#ايران #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر