۱۳۹۴ آذر ۱۳, جمعه

پيام محمود بهشتي لنگرودي ،جمعه 13آذر/ اوين

همانگونه که با خبر هستید، بیش از ۱۰ روز از اعتصاب غذای حقیر می گذرد، تصمیم گیری برای انجام این اقدام کاملاً شخصی و غیر تشکیلاتی، قطعا به راحتی انجام نگرفت و برای رسیدن به چنین تصمیم خطیری، به ویژه وقتی که مصمم به حصول نتیجه باشید، راهی دشوار طی شده است
من از مخالفت دوستان و خانواده عزیزم با این اقدام کاملا آگاه بودم و مطمئن بودم که در صورت مشورت، همه دلسوزان مانع از این کار خواهند شد. بر این اساس همانگونه که به همسر بزرگوارم عرض کردم، نه تنها توقع هیچگونه اقدام اعتراضی از سوی دوستان و همکاران نداشته ام، بلکه شخصا مخالفت شدید خود را با هر اقدامی که باعث ایجاد هزینه گردد اعلام می کنم
دوستان تحمل زندان برایم دشوار نیست، با امکانات زندان می سازم، از هم بندانم ناراضی نیستم، همواره قانع بوده‌ام و اینک نیز. اما تحمل ظلم، همچون گذشته برایم دشوار و شاید ناشدنیست
اعتراض حقیر به احکام ظالمانه ایست که در دادگاه های چند دقیقه‌ای، بصورت غیر علنی و بدون حضور هیئت منصفه صادر می‌گردد و من نیز یکی از قربانیان چنین دادگاههایی هستم
این حقیر برای انتقال این آخرین پیام خویش، راهی جز مایه گذاشتن از خود ندیدم، شاید این آخرین اقدام یک فعال صنفی باشد، توقع اینجانب رایزنی با مسئولان در همه سطوح، اطلاع رسانی به همکاران و در نهایت انتقال پیام می‌باشد ولاغیر
برای همگی روزهای خوش آرزومندم
محمود بهشتی / اوین ۱۳ آذر /اوین بند ۷/سالن

#تهران #نارمک #کرج #صادقیه #هشتگرد #طالقان٫ #ایران#
گیشا #خزانه #اکباتان #حصارک #دماوند #قیطریه٫امیرآباد #شوش #خزانه #تهران پارس #میدان آزادی٫#
#دانشگاه تهران#دانشگاه علم وصنعت#دانشگاه امیرکبیر#دانشگاه علامه
دانشگاه آزاد#دانشگاه کاربردی#انشجو#دانشگاه#جنبش#متحد
iran #تهران #ایران #
#ایران  -نه به اعدام 
آری به آزادی وبرابری دگر انديشان
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش 
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک
#ايران #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر