۱۳۹۴ آذر ۱۴, شنبه

خانم شعله پاكروان مادر ريحانه جبارى در يادداشتى از ديدار خود و خانواده هاى شهدا با هاشم زينالى مى نويسد



شعله پاكروان: با دستگیری و توهین و تحقیر یا کتک و ارعاب ، پدران و مادران را از دادخواهی یا پیگیری وضعیت فرزندانشان نميتوان منصرف کرد


خانم شعله پاكروان مادر ريحانه جبارى در يادداشتى از ديدار خود و خانواده هاى شهدا با هاشم زينالى مى نويسد:
عصر سه شنبه به اتفاق شهناز اکملی و شهین مهین فر به دیدار خانواده زینالی رفتیم . هاشم آقای مهربان و محجوب با موهای سفید برایمان گفت چه گذشته بر او در ایام کوتاه بازداشتش. همچنین اکرم خانم و بهناز عزیز از روند پیگیری هایشان برای دیدار با هاشم آقا . از رفتار زشت ماموران بهنگام دستگیری . معلوم نیست صاحب این دستگاه دستگیر کننده کیست که جلوی مامورهایش را نمیگیرد و ادبشان نمیکند که بفهمند هنگام دستگیر کردن هر فردی با هر اتهامی حق ندارند به صورتش سیلی بزنند . سرش را بگیرند و با فشار توی ماشین بفرستند . با لگد به شکمش بزنند . حق ندارند به او یا اعضای خانواده اش توهینی کنند . تنها مجازند ضمن معرفی خود به متهم بگویند شما به موجب این حکم قضایی و قانونی موظفید همراه ما بیایید . همانطور که با متهمین اختلاسهای میلیاردی یا دزدان بیت المال رفتار میکنند . مگر برای قانون فرقی میکند که متهم ثروتمند است یا نه ؟ اگر این قانون رعایت شود دیگر حسن تردست جرات نمیکند نامه به دیوان بنویسد و در آن به قضات دیوانعالی بگوید سربندی خادم نظام و سپاهی و ثروتمند و متمول بوده است و از این رو باید حکمی که من صادر کرد ام تایید شود .
اگر دستگاه دستگیر کننده وظیفه ادب کردن ماموران را به مادران بسپارد شاید یاد بگیرند که " ادب مرد به ز دولت اوست " . بگذریم .
در این دیدار مطالب مهمی بین مادران حاضر مطرح شد که بزودی حاصل آن به آگاهی مردم شریف و عدالتخواه خواهد رسید .
انچه در این دیدار صمیمانه اهمیت داشت این بود که : سعید من کجاست و امید علیشناس را آزاد کنید همچنان بقوت خود باقی ست . این بدان معناست که نمیتوان با دستگیری و توهین و تحقیر یا کتک و ارعاب ، پدران و مادران را از دادخواهی یا پیگیری وضعیت فرزندانشان منصرف کرد . فقط آنان را بیش از پیش به احقاق حق و رفع مظلومیت پای بند و مصر میکند .
کمی دیرتر دکتر ملکی و دکتر نوریزاد و همچنین یکی از فعالین مدنی نیز امدند که شرح ماوقع شنبه و دوشنبه هفته جاری و تحصن ناتمام و دور کردن شان از محل را بیان کردند . به دکتر ملکی گفتم جمله ی زیبای شما تبدیل به اوازی شده شنیدنی . ایشان اواز مذکور را شنیده بودند . جمله ی زیبای " ز گهواره تا گور آزادی بجوی "
که اگر آزادی باشد عدالت و کرامت انسانی قربانی نخواهد شد
پ . ن : چقدر مادر ستار بهشتی را دوست دارم . با ساده ترین کلمات ، قوی ترین جملات را میسازد . واقعا که گوهر بی نظیری است این گوهر خانم ما .

#تهران #نارمک #کرج #صادقیه #هشتگرد #طالقان٫ #ایران#
گیشا #خزانه #اکباتان #حصارک #دماوند #قیطریه٫امیرآباد #شوش #خزانه #تهران پارس #میدان آزادی٫#
#دانشگاه تهران#دانشگاه علم وصنعت#دانشگاه امیرکبیر#دانشگاه علامه
دانشگاه آزاد#دانشگاه کاربردی#انشجو#دانشگاه#جنبش#متحد
iran #تهران #ایران #
#ایران  -نه به اعدام 
آری به آزادی وبرابری دگر انديشان
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش 
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک
#ايران #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر