۱۳۹۴ آذر ۳۰, دوشنبه

اعتراض و دادخواهی #‏زندانی #‏سیاسی #‏نرگس #‏محمدی بخاطر تشکیل پرونده‌ای جدید


نرگس محمدی،  #‏نائب   #‏رییس   #‏کانون   #‏مدافعان   #‏حقوق_بشر  که اینک در زندان به‌سر می‌برد، در نامه‌ای به دادستان تهران، به رفتارهایی که به گفته او، ناروا در حقش روا داشته می‌شود، اعتراض و دادخواهی کرده است.خانم محمدی همچنین در این نامه از تشکیل پرونده‌ای دیگر در دادسرای اوین و با شکایت مأموران منتقل کننده‌اش به بیمارستان، خبر داده است.بخشهايي از نامه نرگس محمدی به عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، به شرح زیر است:
١- آیا دستور جنابعالی است که ما زندانیان بند زنان در شرایط سخت امنیتی قرار گرفتیم و حتی در اتاق معاینات پزشکی هم باید دستان ما به دستبندهای آهنین باشد؟ و اگر اعتراض نماییم و یا درخواست بازکردن دستبند نماییم، علیه ما پرونده سازی شود و مورد تهدید و تعقیب نیروهای نظامی قرار گیریم. آیا چنین رفتاری از سر ترس از ماست که گمان نمی‌کنم که نه حضرتعالی و نه مأموران امنیتی کوچک‌ترین نگرانی از فرار ما داشته باشید و اگر به خاطر اعمال فشار روحی و روانی و تحقیر و توهین است که جای تأسف و تأثر دارد. گمان نمی‌کنم انسان منصفی وجود داشته باشد که این رفتار دور از شأن انسانی را مطابق با اخلاق، دین، انصاف و حقوق بشر بداند.
٢- پیرو قضایای فوق الذکر، بنده بیست و ششم آبان در ملاقاتی با ریاست محترم زندان اوین و سی‌ام آبان ماه در ملاقاتی با دادیار محترم، شکایات کتبی خود را اعلام داشتم اما نه تنها به شکایت بنده رسیدگی نشده است بلکه اکنون خودم در جایگاه متهم باید روز بیست و سوم آذر ماه در شعبه دوم دادسرا تفهیم اتهام شوم.بنده با پرونده‌سازی وزارت اطلاعات در سال ۸۹ به ۶ سال حبس محکوم شدم و با پرونده‌سازی مجدد این وزارتخانه نوزدهم دی ماه ١٣٩٤ مجدداً در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه خواهم شد و این سومین پرونده است که در بیست و سوم آذر ماه ١٣٩٤ در شعبه دوم دادسرا تفهیم اتهام خواهم شد. این در حالی است که از پانزده اردیبهشت ماه سال جاری در زندان اوین هستم و نمی‌دانم این محاکمات و پرونده‌سازی‌ها تا کی ادامه خواهد یافت.
٣- فرزندان خردسال من از ۲۶ تیر ماه از کشور خارج شده‌اند و علی‌رغم پی‌گیری‌های بنده و خانواده‌ام طی پنج ماه گذشته اجازه هیچ تماس تلفنی داده نشده است؛ حتی مسئولان زندان از دادن عکس بچه‌ها که توسط خانواده‌ام آورده شده بود، ممانعت کردند و در مقابل درخواست من گفتند که دستور داده شده که نسبت به شما اینگونه رفتار شود. شاید مسئولان و تصمیم گیرندگان این دستورات، قصد تحت فشار قرار دادن بیشتر من را دارند اما یاد‌آور می‌شوم که طرف دیگر این ظلم آشکار، فرزندان معصوم و بی‌گناه من هستند که از شنیدن صدای مادر محروم شده‌اند و دلتنگی از مادر را در غربت و تنهایی تحمل می‌کنند و چنین رفتاری جز نمایش سنگدلی و خشونت نیست و خداوند و مردم سرزمین‌ام و تمام انسان‌های عدالت‌جو شاهد این بی‌عدالتی هستند.
 آدرس تلگرام جامعه فرهنگيان ايران
https://telegram.me/IranianCulturalSociety
تازه ترين خبرهارا ازاين كانال دنبال كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر