۱۳۹۴ بهمن ۲, جمعه

گروگانگيري بيمارستان بدليل فقر در هزينه زايمان



#‏ايران -گروگانگيري #‏نوزاد در# بیمارستان،بدليل فقر
   #‏مالي در هزینه#‏زایمان


مسئولان بیمارستانی در #‏يافت آباد #‏تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.مادر نوزاد گفت:مسئولان بیمارستان برای زایمان یک میلیون و 700 هزار تومان پول خواستند که با کمک همسایه‌ها و دوستان هزینه زایمان سزارین را تهیه کردم.فردای آنروز وقتی برای ترخیص به حسابداری بیمارستان رفتم، آنها گفتند به خاطر این که دوقلو به دنیا آورده‌ام باید دوباره پول به حسابشان واریز کنم. شوکه شده بودم من برای هزینه اولیه بیمارستان زندگی‌ام را فروختم و دیگر پولی نداشتم تا هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کنم. هرچه به مسئولان و مدیر بیمارستان گفتم پولی ندارم آنها باور نکردند و من و دخترم را از بیمارستان ترخیص کردند و پسرم را گرو نگه داشتند تا زمانی که هزینه بیمارستان را بپردازم.در این 27 روز خیلی تلاش کردم تا هزینه بیمارستان را فراهم کنم اما به نتیجه نرسیدم و حالا باید حدود هفت میلیون تومان پرداخت کنم. چندبار به بیمارستان رفتم اما فرزندم را ترخیص نکردند.در بیمارستان به نوزاد 27 روزه‌ام رسیدگی نمی‌شود و پسرم بشدت ضعیف شده و من نگران حالش هستم. من خودم بیمارم و قادر به کار کردن نیستم تا هزینه بیمارستان را بدهم.به همین خاطر تنها راهی که به ذهنم رسید، شکایت از بیمارستان است. لازم بذكر است براي جلوگيري از آبروريزي از چپاولگريهاي حكومتي ،مسئولان بیمارستان را به اتهام نگهداری غیرقانونی کودک به دادسرا احضار شدند.
آدرس تلگرام جامعه فرهنگيان ايران
https://telegram.me/IranianCulturalSociety
تازه ترين خبرهارا ازاين كانال دنبال كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر